Tuesday, November 23, 2010

kids

suda 5 hari aku tidur umah cousin aku di bukit padang..baru hari ni balik...aku memang mau pulang ari isnin tu tapi nda da kawan cousin aku...homesick betul aku.. ..haha..( cousin dont get mad if you read this ) muahahaha..

tadi petang ada budak2 main di depan pintu..bising...then kami buka pintu..nampak dua orang budak lelaki tengah main2 dengan kucing jiran sebelah..i tell you la...BUDAK TU COMEL GILAKKKK..!!! hahaha...anak sapa la tu...

akudengankazen : hai..
budak comel : di mana kau tinggal?
akudengankazen : di sini..kau tinggal di mana?
budak comel : saya tinggal di blok G..dia tinggal di...(terus dua2 budak tu ketawa2)
budak comel : saya dengan dia kawan..( sambil tengok budak yang satu lagi ) kawan saya banyak( sambil buat reaksi banyak )...milion...
akudengankazen : eya..
budak comel : kau tidak ada kawan...kosong...( ketawa betul dia )


senyum ja kami tengok budak tu..aku pun nda dapat balas apa budak ni cakap...

di sana aku nampak budak2 kecik ni lurus , terus terang...dorang akan cakap apa yang ada di fikiran..



ni part lucu ...


then dua2 budak tu pulang sambil bawa kucing tu....then dia cakap

budak comel 1 : ( tengok kawan dia ) kita ada anak kan.
budak comel 2 : senyum


oh comel la kau budak!


insyallah kalau aku jumpa budak tu lagi..aku mau tanya nama dia...

No comments:

Post a Comment