Sunday, December 26, 2010

cerita hari ini

cuti citu aku sekarang sangat best..pewitt....haha..sapa nda suka cuti? tipu la dia..kalau ada pun wow! dia memang workaholic....



oh ya aku lupa mau ucap merry chrismas kepada yang menyambut nya...merry chrismas...kepada kawan2 especially kepada saudara sana penampang..kepada suma rakyat malaysia yg menyambutnya...merry chrismas..





aku terjumpa satu laman web boleh tengok drama korean japan online.......tekan sini.....best..tapi lambat sangat..aku pause dan biar sampai 2 jam pun masi juga wayang dia belum abis.....doi doi doi.....


aku layan cita ni..yamato nadeshiko shinchi henge....

sakit juga hati aku ni nda dpt kasi habis ni cerita..pasal apa? line internet lambat betul....


sapa yang umah dia line bagus dan laju...



























sesungguhnya aku jeles..
 

No comments:

Post a Comment