Tuesday, December 14, 2010

cerita tambunan dan iklan

oh yeah akhirnya aku kembali bersiaran setelah lama bermalas malasan seperti kerbau berkubang..minta maap kepada folowers gue sih kerana tertunggu2 update dari saya ( perasan !!!) nda pa aku perasan kali ni ja..haha...aku cakap aritu mau update cerita tambunan kan..nah ambik kau..muahahahaha..buat apa aku di tambunan? no no no need to know...ceh ceh ceh la kau..hahaha...minta maap kekasaran bahasa saya tuan puan..cis...o ya kelmarin aku pigi u.a sana..kak eja dan kak ani bawa makan keropok lekor....sana keropok lekor masyur...masyur tuuuuu...o ya terima kasih juga buat mereka kerana membelanjain saya..clap clap buat kak eja dan kak ani sekali lagi..hahaha..minuman panas dia sedap.....keropok lekor pun not bad..bukan seperti selalu keropok lekor yang boli kasi patah gigi...alhamdulilah setakat ni gigi aku xda patah kerana makan keropok lekor hahahahaha...sesiapa siapa yang takut gigi dia patah ketika makan keropok lekor..sila la sila jangan malu jangan segan pigi la keropok lekor masyur di universiti apartment sana..gerenti...keropok lekor dia lembut gemalai..sambil kau boli menari2 time makan..ok aku tipu...hehe..sila layan gambar cerita tambunan..gambar bisa menceritakan segala2nya..muahahahaha...
  
 sajuk woh!

                       main2 di sungai
                       kebili
                                                          makan budak!!
                                 aku yang tangkap ni ...ehem ehem..
                ikan minta breakfast
                                      makanan ikan yang macam giuk
                      buah apakah ini?
                          c belang..yang garang..cis
  fook hing loong..supermarket yang paling besar..maybe?
                      baibai everybody

                        c pian                                                        
                                    sweet..
                         '' terima kasih kakak'' he said.......
                             budak yang sangat pemalu

No comments:

Post a Comment