Wednesday, June 29, 2011

a cat named tiger.

aku ada dua ekor kucing di rumah. ( aku tahu kau tidak mau tahu. tapi aku mau bagitau juga. ) ha ha

dua - dua jantan. popo dan tiger. tolong jangan ketawa. close your mouth.

kami bagi nama tiger kerana rupa dia macam tiger. seriously no joking.si popo pulak aku lupa pasal apa kami bagi nama dia popo. si popo ni kucing baru datang.


tiger dua tiga hari yang lalu jatuh sakit. tua sudah. dia memang biasa tidur di luar rumah. kalau ada anjing liar datang dia akan laju cari tempat yang tinggi untuk menyelamatkan diri.


tiger selalu paling champion tangkap tikus. si popo pulak? tengok ja. newcomers la katakan apa yang dia tahu. cis





kelmarin jam 3 pagi tiger jatuh di tangan anjing liar. dia yang lemah sakit dan tidak berdaya untuk lari selamatkan diri. my dad and my brother terbangun bila dengar bunyi bising di luar. bila mereka buka pintu, mereka nampak anjing liar tu tarik dan gigit tiger. satu di kepalanya dan satu di kaki tiger. tiger masih hidup ketika itu. popo hanya mampu lihat tiger mati secara pelahan - lahan.




sungguh.


aku sedih.


No comments:

Post a Comment